Kiš, N. (2022). Digitalni marketing u hotelijerstvu : primjer Maistra Hospitality Group (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:071755
Kiš, Nika. "Digitalni marketing u hotelijerstvu : primjer Maistra Hospitality Group." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:071755
Kiš, Nika. "Digitalni marketing u hotelijerstvu : primjer Maistra Hospitality Group." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:071755
Kiš, N. (2022). 'Digitalni marketing u hotelijerstvu : primjer Maistra Hospitality Group', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:071755
Kiš N. Digitalni marketing u hotelijerstvu : primjer Maistra Hospitality Group [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:071755
N. Kiš, "Digitalni marketing u hotelijerstvu : primjer Maistra Hospitality Group", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:071755