Islamčević, S. (2022). Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353
Islamčević, Sabina. "Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353
Islamčević, Sabina. "Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353
Islamčević, S. (2022). 'Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353
Islamčević S. Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353
S. Islamčević, "Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353