prikaz prve stranice dokumenta Etika u marketingu zdrave hrane
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Etika u marketingu zdrave hrane

Živko, Marija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Živko, M. (2022). Etika u marketingu zdrave hrane (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:042085

Živko, Marija. "Etika u marketingu zdrave hrane." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:042085

Živko, Marija. "Etika u marketingu zdrave hrane." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:042085

Živko, M. (2022). 'Etika u marketingu zdrave hrane', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:042085

Živko M. Etika u marketingu zdrave hrane [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:042085

M. Živko, "Etika u marketingu zdrave hrane", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:042085

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.