Sažetak | U ovom završnom radu izrađen je poslovni plan za otvaranje kampa na obiteljskom
poljoprivrednom gospodarstvu. Svrha rada je analizirati i opisati sve ključne aspekte poslovnog
plana kako bi se omogućilo uspješno pokretanje kampa. U uvodu rada daje se kratak pregled
teme i objašnjava važnost razvoja poslovnog plana u kontekstu otvaranja kampa na obiteljskom
poljoprivrednom gospodarstvu. Cilj rada je pružiti sveobuhvatan pregled poslovnog koncepta
kampa, istražiti tržište, definirati marketinški plan, analizirati financijske aspekte i razviti
organizacijsku strukturu i upravljačku strategiju. Nadalje, u tijeku rada analiziraju se ključni
elementi poslovnog plana, uključujući opis poslovne ideje, povijest projekta, viziju i misiju,
ciljeve, aktivnosti, inovativne aspekte, poslovni razvoj, potrebnu tehnologiju i know-how,
mikro i makro lokaciju te dodatne pogodnosti za kupce. Također se provodi temeljito
istraživanje tržišta, uključujući makro i mikro podatke, opseg tržišta, tržišni potencijal,
segmentaciju tržišta, istraživanje tržišta i pozicioniranje na tržištu. U nastavku rada opisuje se
marketinški plan koji obuhvaća marketinški koncept, marketinški miks i konkretne marketinške
strategije. Analiziraju se financijski aspekti projekta, uključujući potrebna ulaganja, predviđene
novčane priljeve i odljeve, projekciju dobiti i gubitka, procjenu društvene isplativosti i rizika.
Upravljanje poduzećem obuhvaća eksternu i internu analizu, poslovnu strategiju, ciljeve,
organizacijsku shemu, strukturu menadžmenta i zaposlenika. Kroz sve navedene segmente
rada, cilj je pružiti sveobuhvatan i detaljan poslovni plan za otvaranje kampa na obiteljskom
poljoprivrednom gospodarstvu, koji će biti koristan budućim poduzetnicima i menadžerima u
hotelijerstvu i utvrditi isplativost projekta te broj godina povrata investicije. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu; smjerovi: Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment u turizmu, Menadžment u hotelijerstvu, Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment događaja i slobodnog vremena, Menadžment u turizmu; Menadžment u hotelijerstvu; Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; Menadžment događaja i slobodnog vremena, Hospitality Management/Menadžment u hotelijerstvu Smjer: Menadžment u hotelijerstvu Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.) |