završni rad
Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu

Mišel Matulin (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Matulin, M. (2016). Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:589083

Matulin, Mišel. "Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:589083

Matulin, Mišel. "Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:589083

Matulin, M. (2016). 'Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:589083

Matulin M. Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:589083

M. Matulin, "Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:589083