Mikuljan, V. (2016). Važnost prijemnoga odjela za kvalitetu hotelskog poslovanja (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:209735
Mikuljan, Valter. "Važnost prijemnoga odjela za kvalitetu hotelskog poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:209735
Mikuljan, Valter. "Važnost prijemnoga odjela za kvalitetu hotelskog poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:209735
Mikuljan, V. (2016). 'Važnost prijemnoga odjela za kvalitetu hotelskog poslovanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:209735
Mikuljan V. Važnost prijemnoga odjela za kvalitetu hotelskog poslovanja [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:209735
V. Mikuljan, "Važnost prijemnoga odjela za kvalitetu hotelskog poslovanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:209735