Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Ćalušić, F. (2023). Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:245917
Ćalušić, Franko. "Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:245917
Ćalušić, Franko. "Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:245917
Ćalušić, F. (2023). 'Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:245917
Ćalušić F. Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:245917
F. Ćalušić, "Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:245917