Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Piljek, B. B. (2023). Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615
Piljek, Borna Božidar. "Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615
Piljek, Borna Božidar. "Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615
Piljek, B. B. (2023). 'Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 31.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615
Piljek BB. Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 31.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615
B. B. Piljek, "Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615