završni rad
Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram

Piljek, Borna-Božidar
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Piljek, B. B. (2023). Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615

Piljek, Borna Božidar. "Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615

Piljek, Borna Božidar. "Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615

Piljek, B. B. (2023). 'Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615

Piljek BB. Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 23.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615

B. B. Piljek, "Marketinška komunikacija luksuznih hotelskih lanaca putem društvene mreže Instagram", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:768615

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.