završni rad
Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu

Morena Rumin (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Rumin, M. (2016). Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin, Morena. "Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin, Morena. "Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin, M. (2016). 'Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

Rumin M. Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578

M. Rumin, "Organizacijski aspekti odnosa s javnošću u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:892578