završni rad
Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske

Daniela Rupčić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Rupčić, D. (2016). Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399

Rupčić, Daniela. "Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399

Rupčić, Daniela. "Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399

Rupčić, D. (2016). 'Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399

Rupčić D. Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399

D. Rupčić, "Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399