završni rad
Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji

Lana Vujović (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Vujović, L. (2016). Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović, Lana. "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović, Lana. "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović, L. (2016). 'Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović L. Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

L. Vujović, "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967