Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Mikulec, P. (2024). Uloga concierge-a u zadovoljstvu gostiju luksuznih hotela (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131524
Mikulec, Petra. "Uloga concierge-a u zadovoljstvu gostiju luksuznih hotela." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131524
Mikulec, Petra. "Uloga concierge-a u zadovoljstvu gostiju luksuznih hotela." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131524
Mikulec, P. (2024). 'Uloga concierge-a u zadovoljstvu gostiju luksuznih hotela', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131524
Mikulec P. Uloga concierge-a u zadovoljstvu gostiju luksuznih hotela [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131524
P. Mikulec, "Uloga concierge-a u zadovoljstvu gostiju luksuznih hotela", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131524