Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Miškulin Petrović, G. I. (2024). Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467
Miškulin Petrović, Gabriela Iva. "Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467
Miškulin Petrović, Gabriela Iva. "Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467
Miškulin Petrović, G. I. (2024). 'Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467
Miškulin Petrović GI. Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467
G. I. Miškulin Petrović, "Percepcija javnog mijenja o marketinškom oglašavanju s etičkog stajališta", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:614467