završni rad
Plan marketinga malog obiteljskog hotela

Jana Maljoku (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Maljoku, J. (2016). Plan marketinga malog obiteljskog hotela (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:673590

Maljoku, Jana. "Plan marketinga malog obiteljskog hotela." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:673590

Maljoku, Jana. "Plan marketinga malog obiteljskog hotela." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:673590

Maljoku, J. (2016). 'Plan marketinga malog obiteljskog hotela', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:673590

Maljoku J. Plan marketinga malog obiteljskog hotela [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:673590

J. Maljoku, "Plan marketinga malog obiteljskog hotela", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:673590