Kozlek, M. (2016). Marketing menadžment malih i srednjih poduzeća (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:793884
Kozlek, Marija. "Marketing menadžment malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:793884
Kozlek, Marija. "Marketing menadžment malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:793884
Kozlek, M. (2016). 'Marketing menadžment malih i srednjih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:793884
Kozlek M. Marketing menadžment malih i srednjih poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 19.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:793884
M. Kozlek, "Marketing menadžment malih i srednjih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:793884