Horvat, H. (2016). Youtube kao promotivni kanal u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578
Horvat, Hrvoje. "Youtube kao promotivni kanal u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578
Horvat, Hrvoje. "Youtube kao promotivni kanal u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578
Horvat, H. (2016). 'Youtube kao promotivni kanal u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578
Horvat H. Youtube kao promotivni kanal u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578
H. Horvat, "Youtube kao promotivni kanal u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:141578