Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
Repozitorij Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Repozitorij ocjenskih radova Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Zatraži primjerak
dokumenta
 
završni rad
24
0
Teorije ponašanja potrošača
Maja Radovečki (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:277264
Podaci o radu
Naslov
Teorije ponašanja potrošača
Autor
Maja Radovečki
Voditelj/Mentor
Jože Perić
(mentor)
Sažetak rada
Ponašanje potrošača i njihova sklonost potrošnji je veoma kompleksan i složen proces. Potrošači se međusobno jako razlikuju u svojim zahtjevima, potrebama, željama stoga prema tome ovisi njihovo ponašanje u kupnji. Ta činjenica je u današnje vrijeme posebno izražena i naglašena s obzirom na to da je potrošač 21. stoljeća veoma zahtjevan potrošač. Iz tog razloga potrošači su u današnje vrijeme zauzeli centralno mjesto na razvijenom tržištu. Teorije ponašanja potrošača nas detaljno upoznaju sa ponašanjem potrošača na određenom tržištu. Da bi objasnili i shvatili ponašanje potrošača isto tako potrebno je proučiti i ostale aspekte današnjeg društva i okruženja u kojem potrošač živi. Potrošačevo ponašanje je dinamično te se ono konstantno mijenja i razvija.
Ključne riječi
potrošač
ponašanje potrošača
teorije ponašanja potrošača
Naslov na drugom jeziku (engleski)
Theories of Consumer Behaviour
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Mjesto
Opatija
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
preddiplomski
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu; smjerovi: Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment u turizmu, Menadžment u hotelijerstvu, Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment događaja i slobodnog vremena
Smjer
Menadžment u turizmu
Akademski / stručni naziv
sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
univ. bacc. oec.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016-07-19
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:277264
Pohranio
Snježana Hordov Rubinić