diplomski rad
Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije

Vedrana Antić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Antić, V. (2017). Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403

Antić, Vedrana. "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403

Antić, Vedrana. "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403

Antić, V. (2017). 'Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403

Antić V. Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403

V. Antić, "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403