Franjić, L. (2017). Korištenje internet influencera za marketing u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453
Franjić, Lorena. "Korištenje internet influencera za marketing u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453
Franjić, Lorena. "Korištenje internet influencera za marketing u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453
Franjić, L. (2017). 'Korištenje internet influencera za marketing u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453
Franjić L. Korištenje internet influencera za marketing u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453
L. Franjić, "Korištenje internet influencera za marketing u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453