Baljak, M. (2016). Strateški pristup procesima kvalitete u hotelijerstvu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:073690
Baljak, Marko. "Strateški pristup procesima kvalitete u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:073690
Baljak, Marko. "Strateški pristup procesima kvalitete u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:073690
Baljak, M. (2016). 'Strateški pristup procesima kvalitete u hotelijerstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:073690
Baljak M. Strateški pristup procesima kvalitete u hotelijerstvu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:073690
M. Baljak, "Strateški pristup procesima kvalitete u hotelijerstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:073690