Sarić, L. (2017). Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354
Sarić, Luka. "Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354
Sarić, Luka. "Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354
Sarić, L. (2017). 'Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354
Sarić L. Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354
L. Sarić, "Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354