prikaz prve stranice dokumenta Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća

Grgurić, Marina (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Grgurić, M. (2017). Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108

Grgurić, Marina. "Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108

Grgurić, Marina. "Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108

Grgurić, M. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108

Grgurić M. Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108

M. Grgurić, "Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.