Grgurić, M. (2017). Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108
Grgurić, Marina. "Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108
Grgurić, Marina. "Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108
Grgurić, M. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108
Grgurić M. Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108
M. Grgurić, "Uloga odnosa s javnošću u brendiranju hotelskih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:232108