prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju

Cvetko, Paula Zrinka (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Cvetko, P. Z. (2017). Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563

Cvetko, Paula Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563

Cvetko, Paula Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563

Cvetko, P. Z. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 10.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563

Cvetko PZ. Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 10.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563

P. Z. Cvetko, "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.