završni rad
Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini

Katarina Crnek (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Crnek, K. (2017). Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990

Crnek, Katarina. "Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990

Crnek, Katarina. "Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990

Crnek, K. (2017). 'Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990

Crnek K. Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 24.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990

K. Crnek, "Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990