Vreš, V. (2017). Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261
Vreš, Valentina. "Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261
Vreš, Valentina. "Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261
Vreš, V. (2017). 'Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261
Vreš V. Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261
V. Vreš, "Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261