završni rad
Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek

Valentina Vreš (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Vreš, V. (2017). Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261

Vreš, Valentina. "Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261

Vreš, Valentina. "Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261

Vreš, V. (2017). 'Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261

Vreš V. Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261

V. Vreš, "Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:628261