završni rad
Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu

Leonarda Holjevac (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Holjevac, L. (2017). Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:527664

Holjevac, Leonarda. "Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:527664

Holjevac, Leonarda. "Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:527664

Holjevac, L. (2017). 'Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:527664

Holjevac L. Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 24.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:527664

L. Holjevac, "Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:527664