Kersulić, A. (2013). Upravljanje zadovoljstvom gostiju u „Jadranka hoteli“d.o.o. Mali Lošinj (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665288
Kersulić, Ana. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u „Jadranka hoteli“d.o.o. Mali Lošinj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665288
Kersulić, Ana. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u „Jadranka hoteli“d.o.o. Mali Lošinj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665288
Kersulić, A. (2013). 'Upravljanje zadovoljstvom gostiju u „Jadranka hoteli“d.o.o. Mali Lošinj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665288
Kersulić A. Upravljanje zadovoljstvom gostiju u „Jadranka hoteli“d.o.o. Mali Lošinj [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2013 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665288
A. Kersulić, "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u „Jadranka hoteli“d.o.o. Mali Lošinj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665288