Autorska knjiga-Stručna knjiga-Ostalo
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:820815


Citirajte ovaj rad

Laškarin Ažić, M. (2018). Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815.

Laškarin Ažić, Marina. Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815.

Laškarin Ažić, Marina. Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815.

Laškarin Ažić, M. (2018) Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. 1.. [online]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815 (Datum pristupa: 26.11.2024.)

Laškarin Ažić M. Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. [Internet]. 1.. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018, [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815

M. Laškarin Ažić, Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. 1.. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.