Šušnja, A. Z. (2018). Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310
Šušnja, Ante Zvonimir. "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310
Šušnja, Ante Zvonimir. "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310
Šušnja, A. Z. (2018). 'Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310
Šušnja AZ. Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310
A. Z. Šušnja, "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310