Crnek, K. (2018). Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek, K. (2018). 'Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
Crnek K. Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133
K. Crnek, "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133