Dizdar, K. (2018). Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar, Katarina. "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar, Katarina. "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar, K. (2018). 'Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
Dizdar K. Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435
K. Dizdar, "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435