diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima

Bruna Krinić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Krinić, B. (2018). Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić, B. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić B. Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 23.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

B. Krinić, "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187