Kunina, L. (2018). Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500
Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500
Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500
Kunina, L. (2018). 'Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500
Kunina L. Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500
L. Kunina, "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500