Molar, I. (2018). Strategijski značaj biznis plana u razvoju kompanije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:604990
Molar, Ivan. "Strategijski značaj biznis plana u razvoju kompanije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:604990
Molar, Ivan. "Strategijski značaj biznis plana u razvoju kompanije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:604990
Molar, I. (2018). 'Strategijski značaj biznis plana u razvoju kompanije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:604990
Molar I. Strategijski značaj biznis plana u razvoju kompanije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:604990
I. Molar, "Strategijski značaj biznis plana u razvoju kompanije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:604990