Šimunić, M. (2018). Strategije privlačenja zaposlenika i brendiranje poslodavaca u suvremenom poduzetništvu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682812
Šimunić, Marina. "Strategije privlačenja zaposlenika i brendiranje poslodavaca u suvremenom poduzetništvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682812
Šimunić, Marina. "Strategije privlačenja zaposlenika i brendiranje poslodavaca u suvremenom poduzetništvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682812
Šimunić, M. (2018). 'Strategije privlačenja zaposlenika i brendiranje poslodavaca u suvremenom poduzetništvu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682812
Šimunić M. Strategije privlačenja zaposlenika i brendiranje poslodavaca u suvremenom poduzetništvu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682812
M. Šimunić, "Strategije privlačenja zaposlenika i brendiranje poslodavaca u suvremenom poduzetništvu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682812