završni rad
Važnost marketing miksa u internetskom poslovanju

Ivana Pranjić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Pranjić, I. (2018). Važnost marketing miksa u internetskom poslovanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219607

Pranjić, Ivana. "Važnost marketing miksa u internetskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219607

Pranjić, Ivana. "Važnost marketing miksa u internetskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219607

Pranjić, I. (2018). 'Važnost marketing miksa u internetskom poslovanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219607

Pranjić I. Važnost marketing miksa u internetskom poslovanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 23.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219607

I. Pranjić, "Važnost marketing miksa u internetskom poslovanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:219607