Ribarić, S. (2018). Poslovna obilježja kamping menadžmenta u turističkoj ponudi (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:046408
Ribarić, Sara. "Poslovna obilježja kamping menadžmenta u turističkoj ponudi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:046408
Ribarić, Sara. "Poslovna obilježja kamping menadžmenta u turističkoj ponudi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:046408
Ribarić, S. (2018). 'Poslovna obilježja kamping menadžmenta u turističkoj ponudi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:046408
Ribarić S. Poslovna obilježja kamping menadžmenta u turističkoj ponudi [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:046408
S. Ribarić, "Poslovna obilježja kamping menadžmenta u turističkoj ponudi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:046408