Komes, M. (2018). Uloga novih medija u odnosima s javnošću (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447427
Komes, Maja. "Uloga novih medija u odnosima s javnošću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447427
Komes, Maja. "Uloga novih medija u odnosima s javnošću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447427
Komes, M. (2018). 'Uloga novih medija u odnosima s javnošću', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447427
Komes M. Uloga novih medija u odnosima s javnošću [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447427
M. Komes, "Uloga novih medija u odnosima s javnošću", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:447427