Mihetec, A. (2018). Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650
Mihetec, Antonia. "Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650
Mihetec, Antonia. "Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650
Mihetec, A. (2018). 'Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650
Mihetec A. Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650
A. Mihetec, "Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650