prikaz prve stranice dokumenta Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena
analiza situacije i novi izazovi

Mihetec, Antonia (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mihetec, A. (2018). Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650

Mihetec, Antonia. "Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650

Mihetec, Antonia. "Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650

Mihetec, A. (2018). 'Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650

Mihetec A. Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 05.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650

A. Mihetec, "Odnosi s javnošću u hotelu Vila Magdalena : analiza situacije i novi izazovi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:722650

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.