prikaz prve stranice dokumenta Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj

Tkalec, Marina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Tkalec, M. (2018). Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218330

Tkalec, Marina. "Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218330

Tkalec, Marina. "Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218330

Tkalec, M. (2018). 'Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218330

Tkalec M. Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 01.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218330

M. Tkalec, "Analiza inozemnih hotelskih brendova u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218330

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.