završni rad
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu

Lora Lozić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Lozić, L. (2018). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić, Lora. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić, Lora. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić, L. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić L. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 24.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

L. Lozić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164