prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj

Mihelin, Matea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mihelin, M. (2018). Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:000014

Mihelin, Matea. "Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:000014

Mihelin, Matea. "Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:000014

Mihelin, M. (2018). 'Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:000014

Mihelin M. Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:000014

M. Mihelin, "Utjecaj unutarnjih čimbenika na organizaciju i oblikovanje ponude Hotela Malin u Malinskoj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:000014

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.