prikaz prve stranice dokumenta Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima

Finderle, Rea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Finderle, R. (2020). Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:808606

Finderle, Rea. "Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:808606

Finderle, Rea. "Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:808606

Finderle, R. (2020). 'Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:808606

Finderle R. Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:808606

R. Finderle, "Značaj ekonomije doživljaja u turističkim događajima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:808606

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.