prikaz prve stranice dokumenta Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama

Milaković, Valentina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Milaković, V. (2019). Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:920454

Milaković, Valentina. "Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:920454

Milaković, Valentina. "Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:920454

Milaković, V. (2019). 'Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:920454

Milaković V. Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:920454

V. Milaković, "Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:920454

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.