Francetić, D. (2019). Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o. (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273
Francetić, Dora. "Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273
Francetić, Dora. "Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273
Francetić, D. (2019). 'Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273
Francetić D. Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o. [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273
D. Francetić, "Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273