Vladić, D. (2019). Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327
Vladić, Dona. "Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327
Vladić, Dona. "Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327
Vladić, D. (2019). 'Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327
Vladić D. Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327
D. Vladić, "Enogastronomska ponuda Hrvatske u funkciji stvaranja turističkoga brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:104327