Franjković, B. (2019). Međunarodni marketing i međuindustrijski rast (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:471990
Franjković, Bruno. "Međunarodni marketing i međuindustrijski rast." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:471990
Franjković, Bruno. "Međunarodni marketing i međuindustrijski rast." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:471990
Franjković, B. (2019). 'Međunarodni marketing i međuindustrijski rast', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:471990
Franjković B. Međunarodni marketing i međuindustrijski rast [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:471990
B. Franjković, "Međunarodni marketing i međuindustrijski rast", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:471990