Marušić, M. (2019). Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927
Marušić, Mate. "Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927
Marušić, Mate. "Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927
Marušić, M. (2019). 'Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927
Marušić M. Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927
M. Marušić, "Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927