Malter, T. (2019). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382
Malter, Toni. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382
Malter, Toni. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382
Malter, T. (2019). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382
Malter T. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382
T. Malter, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u luksuznom hotelu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:739382