Malbaša, Ž. (2019). Uloga Metasearch portala u hotelskoj prodaji (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781581
Malbaša, Željka. "Uloga Metasearch portala u hotelskoj prodaji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781581
Malbaša, Željka. "Uloga Metasearch portala u hotelskoj prodaji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781581
Malbaša, Ž. (2019). 'Uloga Metasearch portala u hotelskoj prodaji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781581
Malbaša Ž. Uloga Metasearch portala u hotelskoj prodaji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781581
Ž. Malbaša, "Uloga Metasearch portala u hotelskoj prodaji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781581